Koszyk 0

Więcej produktów nie jest dostępnych

Dodaj instrukcje do zamówienia
Suma częściowa Darmowa
Pokaż koszyk
Wysyłka i kody rabatowe są obliczane przy realizacji zakupu
  • American Express
  • Apple Pay
  • Diners Club
  • Discover
  • Google Pay
  • JCB
  • Mastercard
  • PayPal
  • Visa
  • Visa
  • Mastercard
  • American Express
  • Discover
  • JCB
  • Diners Club
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • BLIK
  • Przelewy24

Warunki świadczenia usług

Sklep internetowy „dwaglosy.pl” jest serwisem prowadzonym przez Amelię Majchrzak, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą: „Amelia Majchrzak” z siedzibą w Mierzynie 97-340, pod adresem: Mierzyn 13D, numer identyfikacyjny NIP 7712918608, REGON 521613707.

Adres do korespondencji: Amelia Majchrzak, Mierzyn 13D, 97-340 Mierzyn.

Adres e-mailowy: dwaglosybarbie@gmail.com

 

§1 Definicje - słowniczek

1.     ADRESAT - podmiot wskazany przez Usługobiorcę jako właściwy do odebrania przesyłki.

2.    DOSTAWA – oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Kupującemu przez Sprzedawcę, w tym za pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego w zamówieniu 

3.    DOSTAWCA - podmiot, który w porozumieniu ze Sprzedawcą dokonuje Dostawy Towarów Kupującemu w szczególności firma kurierska, operator publiczny, operator urządzeń paczkowych. 

4.    KONSUMENT - osoba fizyczna, która zgodnie z art. 22(1) kodeksu cywilnego dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

5. PRZEDSIĘBIORCA - osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadającą osobowości prawnej, która zgodnie z art. 43(1) kodeksu cywilnego prowadzi we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową w związku z czynnościami prawnymi, i dokonująca czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

6.    PRZEDSIĘBIORCA NA PRAWACH KONSUMENTA - osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 

7. SPRZEDAWCA - Amelię Majchrzak, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą: „Amelia Majchrzak” z siedzibą w Mierzynie 97-340, pod adresem: Mierzyn 13D, numer identyfikacyjny NIP 7712918608, REGON 521613707.

8. SKLEP INTERNETOWY- „Dwa Głosy” – Serwis Internetowy dostępny pod adresem: https://dwaglosy.pl/ za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać zamówienia.

9.   TOWARY - wszystkie produkty, które oferowane są do sprzedaży w sklepie internetowym, którego adres wskazano powyżej. W rozumieniu tego pojęcia, będą także produkty, które nie są dostępne pod adresem sklepu internetowego, ale zostały zamówione w toku osobnego zamówienia. 

10. ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Kupującego zmierzające do zawarcia umowy sprzedaży Towaru, które to oświadczenie precyzuje w szczególności: ilość, rodzaj Towaru oraz sam Towar.

11. UMOWA SPRZEDAŻY - umowa, na mocy której Sprzedawca zobowiązuje się przenieść na Kupującego własność rzeczy będącego Towarem w rozumieniu regulaminu i wydać mu Towar. Kupujący na mocy niniejszej umowy zobowiązuje się zapłacić określoną cenę wskazaną podczas składania Zamówienia. Umowa zawierana jest bez jednoczesnej fizycznej obecności stron za pomocą środków porozumiewania się na odległość. 

12. USŁUGODAWCA - Amelię Majchrzak, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą: „Amelia Majchrzak” z siedzibą w Mierzynie 97-340, pod adresem: Mierzyn 13D, numer identyfikacyjny NIP 7712918608, REGON 521613707

13. USŁUGOBIORCA - osoba fizyczna, prawna, jednostka, która nie posiada osobowości prawnej, która korzysta z usługi elektronicznej świadczonej przez Usługodawczynie.

14. CENA - wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient  zobowiązuje się uiścić na podstawie Umowy sprzedaży za zakup Towaru..

15. FORMULARZ ZAMÓWIENIA - Formularz jest miejscem, gdzie przekazywane są niezbędne informacje do złożenia zamówienia. 

16. KARTA PODARUNKOWA - jest to bon towarowy, który jest wydawany na okaziciela. Wysokość Karty podarunkowej jest możliwa w wariantach określonych na stronie internetowej.

17. DZIEŃ ROBOCZY - dzień tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 

18.  AKTY PRAWNE poniżej wskazane:

a.     Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002r. ( Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zmianami); 

b.    Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. ( Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zmianami);

 

 

§2 Postanowienia Ogólne Korzystania ze sklepu internetowego

1.     Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, którego adres wskazano powyżej, prowadzonego przez Amelię Majchrzak, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą: „Amelia Majchrzak” z siedzibą w Mierzynie 97-340, pod adresem: Mierzyn 13D. Regulamin określa zasady składania zamówień, dokonywania zakupu towarów na odległość, oprócz tego dot. on uiszczania ceny wymaganej oraz dostawy produktów czy też zasad składania reklamacji oraz sposobu oraz warunków dokonywania zwrotów. 

2.     Niniejszy Regulamin może podlegać okresowo zmianom. Zmieniony Regulamin będzie miał zastosowanie do zamówień złożonych od dnia wejścia w życie zmian.

 

§3 Oznaczenia Cech Towaru:

1.    Właściwości, jak i cechy każdego z produktów dostępnych na stronie w punkcie „opis” oraz "specyfikacja". W związku z tym, że produkty są wykonane ręcznie, należy mieć na uwadze, że biżuteria będąca przedmiotem zakupu, czyli TOWAREM, może różnić się od zdjęć poglądowych zamieszczonych pod adresem pozwalającym dokonanie zakupu konkretnego produktu. Wynika to z charakteru produkcji oraz metod w nim zastosowanych. Kupujący dokonując zakupu oświadcza, że ma świadomość tego, że kupuje wyrób własnoręczny, który może różnić się towaru przedstawionego na zdjęciu poglądowym.

2. Niniejszy sklep internetowy posługiwać się będzie pojęciami stanowiącymi odwzorowanie cech i właściwości danego produktu; pojęcia te rozumieć należy w następujący sposób:

a. PRODUKT NA ZAMÓWIENIE: produkt, którego wykonanie, w tym określenie jego właściwości oraz cech, zostało uwzględnione zgodnie z poleceniami Kupującego. 

b.  PRODUKT DELIKATNY: produkt wykonany z materiałów ozdobnych, które to  wymaga szczególnej ostrożności w użytkowaniu i przechowywaniu z uwagi na swoją kruchość oraz delikatne wykonanie. Produkty te mogą być bardziej podatne na uszkodzenia mechaniczne i chemiczne, dlatego zaleca się ich odpowiednie traktowanie zgodnie z instrukcjami producenta.

c.   PRODUKT SREBRNY: produkt wykonany ze srebra, którego próba zostaje określona w informacjach o produkcie. W celu zachowania wyglądu produktów zaleca się unikania kontaktu z różnymi roztworami chemicznymi, detergentami. Należy chronić produkt przed wilgocią.

e.   PRODUKT RĘCZNIE PLECIONY/ PRODUKT HANDMADE: mogą być one bardziej delikatne niż zwykłe towary produkowane. 

 

§4 ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA I WARUNKI SPRZEDAŻY

1.     Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, wolne od wad fizycznych oraz prawnych.

2.     Wszystkie ceny podane na stronie internetowej są cenami wraz z podatkiem VAT, tj. są cenami brutto. Cena wyrażona jest w walucie: polski złoty (PLN).

3.     Co do zasady, ceny podane na stronie są cenami niezawierającymi kosztów dostawy, których to wysokość zależy od metody wysyłki wybranej przez Kupującego. 

4.     Wszelkie informacje znajdujące się na stronie internetowej sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Aktów Prawnych oraz prawa powszechnie obowiązującego. Podmiotem składającym ofertę jest klient w chwili składania zamówienia, oferta treściowo odpowiada warunkom podanym w opisie produktu w tym, ale nie wyłącznie: ilości czy też cenie Towaru, niemniej sprzedawca posiada prawo do:

a.     Ograniczenia sposobu płatności 

b.     Zażądania zapłaty przedpłaty

c.     Niezaakceptowania zamówienia z jednoczesnym podaniem przyczyny,  która to przyczyna zostanie zakomunikowana Kupującemu poprzez przesłanie jej metodą komunikacji elektronicznej na adres wskazany w formularzu zamówienia.

W wypadku, gdy ilość zaakceptowanych przez Sprzedawcę Towarów jest mniejsza, niż ilość Towarów zamówionych, informuje o powyższym Klienta na wskazany adres poczty elektronicznej. Klientowi przysługuje wówczas prawo do rezygnacji ze złożonego zamówienia. Prawo to Klient może realizować w ciągu 7 dni od dnia otrzymania informacji od Sprzedawcy

5.     W celu złożenia zamówienia konieczne są następujące:

a.     dla uzyskania możliwości zakupu Towaru dostępnego na stronie konieczna jest akceptacja niniejszego regulaminu oraz polityki prywatności sklepu „Dwa Głosy”.

b.     W celu złożenia zamówienia nie jest konieczne założenia konta w sklepie internetowym.

c.     W celu złożenia Zamówienia konieczne jest wypełnienie formularza składania Zamówienia, które to wymaga podania danych określonych w formularzu zamówienia. 

d.     Zamówienia można składać całodobowo, przez cały rok. 

1.     Zamówienia złożone pomiędzy godz. 24:00 a 15:00 traktowane będą jako złożone dnia wysłania formularza. Zamówienia złożone w pozostałym czasie będą traktowane jako złożone w następnym dniu roboczym. 

6.     Sprzedawca zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia. Możliwość ta nie ogranicza obowiązku podania przyczyny odmowy realizacji kupującemu. Ewentualna przyczyna wraz z wyjaśnieniem zostanie przedstawiona Kupującemu niezwłocznie na adres korespondencji elektronicznej wskazany przez niego w Formularzu Zamówienia. 

 

§5 Promocje i wyprzedaże.

1.     Sprzedawca zobowiązuje się w sposób jednoznaczny informować Klienta o Cenie jednostkowej oraz wszelakich promocjach i obniżce Ceny jednostkowej Towaru. Informacja ta polegać będzie na umieszczeniu napisu „PROMOCJA” lub „WYPRZEDAŻ”. Obok informacji o promocji lub wyprzedaży, sprzedawca zobowiązuje się wskazać Cenę Towaru, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki ceny w formie promocji lub wyprzedaży Jeżeli Towar oferowany do sprzedaży był krócej niż 30 dni, to Sprzedawca zobowiązuje się wskazać najniższą cenę począwszy od chwili umożliwienia zakupu Towaru.

2.     Produkty w promocji czy też wyprzedaży, co do zasady są w limitowanej ilości, wobec czego zamówienia będą realizowane zgodnie z kolejnością zamówienia oraz aż do wyczerpania stanów magazynowych.

 

§6 Zawarcie Umowy Sprzedaży

1.     Zgodnie z postanowieniami powyższymi, niezbędnym do zawarcia Umowy Sprzedaży jest wcześniejsze zaakceptowanie regulaminu oraz polityki prywatności, a następnie złożenie przez Kupującego Zamówienia poprzez sklep internetowy. 

2.     Data złożenia zamówienia ustalana będzie zgodnie z §4 ust 5 pkt. D,  niniejszego regulaminu. 

3.     Począwszy od daty złożenia zamówienia sprzedawca niezwłocznie zobowiązuje się potwierdzić otrzymanie złożonego zamówienia.

a.     Potwierdzenie otrzymania zamówienia zostaje wysłane w formie korespondencji elektronicznej, po uprzednim dokonaniu sprawdzenia stanu magazynowego Towaru przez Sprzedawcę.

b.     Potwierdzenie przyjęcia zamówienia wysłane drogą elektroniczną stanowi związanie dla Kupującego o treści wskazanej w ww. potwierdzeniu. 

4.     Umowa Sprzedaży zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia w formie wiadomości e-mail wysłanej na wskazany przez Klienta adres poczty elektronicznej, że zamówiony Towar jest dostępny i zostanie Klientowi dostarczony po odnotowaniu dokonania zapłaty przez Klienta.

 

§7 METODY PŁATNOŚCI

1.     Sprzedawca umożliwia dokonanie płatności poprzez następujące metody płatności:

a.     PayPal

b.     Stripe

c.     Przelewy24

d.     Przelew bankowy. 

2.    W przypadku metody płatności elektronicznej, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po zaksięgowaniu się kwoty zapłaconej za Towar. 

3.   W przypadku płatności za pomocą przelewu bankowe, Kupujący zobowiązuje sie  do wykonania przelewu w terminie 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. W przypadku brak dokonania wpłaty w określonym terminie Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania Zamówienia. 

 

§8 Metody i sposób wysyłki 

1.     Towary sprzedawane przez Sprzedawcę wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej. Koszty dostawy co do zasady pokrywa Kupujący, z wyłączeniem akcji promocyjnych polegających na darmowej dostawie

2.     W przypadku akcji promocyjnej wskazanej w §8 ust. 1 koszt dostawy pokrywa Sprzedawca, wymagane do jej realizacji jest osiągnięcie minimalnej kwoty zamówienia wskazanej w akcji promocyjnej. 

3.     Sprzedawca zobowiązuje się do wysyłki Towarów zakupionych w sklepie internetowym w terminie od 1 do 4 dni roboczych, niemniej terminem maksymalny jest okres 5 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

a.     Sprzedawca zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu wysiłki w razie wystąpienia nadzwyczajnych okoliczności, o czym zobowiązuje się poinformować Kupującego drogą elektroniczną. 

b. W przypadku wyłączenia bądź czasowego ograniczenia funkcjonowania strony czy też sklepu internetowego np. wskutek urlopu Sprzedawcy. W takim wypadku Sprzedawca zobowiązuje się wystosować odpowiednią informację, odpowiednio widoczną przed uruchomieniem strony sklepu internetowego

4. W przypadku wysyłek zagranicznych operatorem wskazanym przez Sprzedawcę jest firma kurierska DHL EXPRESS

 

§9 REKLAMACJA

1.     Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar stanowiący przedmiot zamówienia bez wad. 

2.     Podstawą odpowiedzialności Sprzedawcy oraz zakres jego odpowiedzialności względem Kupującego określają przepisy Aktów Prawnych, w szczególności

a.     Jeżeli Kupujący był Konsumentem właściwe będą przepisy Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 z poźn. zm.), dotyczące odpowiedzialności za niezgodność Towaru z Umową Sprzedaży. 

b.     Jeżeli Kupujący był Przedsiębiorcą, to zasady odpowiedzialności określać będą przepisy Kodeksu Cywilnego z 23 kwietnia 1964 r.

3.     Uprawnienia wynikające z przepisów Aktów Prawnych, Konsument może dochodzić w okresie 2 lat od zawarcia Umowy Sprzedaży, jeżeli brak zgodności Towaru z Umową rozumiany na podstawie Aktów Prawnych, istniał w chwili dostarczenia Towaru Kupującemu. 

4.     Kupujący może zgłosić zawiadomienie o braku zgodności Towaru z Umową Sprzedaży oraz swoje roszczenie przewidziane na mocy przepisów Aktów Prawnych oraz wskazane poniżej za pomocą formularza dostępnego TUTAJ, który to następnie wypleniony formularz należy umieścić w przesyłce zawierającej Towar podlegający reklamacji. 

5.     Towary sprzedawane w sklepie internetowym przez Sprzedawcę, są produktami wykonanymi z materiałów naturalnych w sposób własnoręczny. Zdjęcia poglądowe wykonane na stronie są wykonane w profesjonalnym świetle. Mając to na uwadze, niezgodnością Towaru z Umową Sprzedaży nie będzie rozbieżność Towaru z tym, co zostało zaprezentowane na stronie internetowej. Różnica wynikać może w szczególności z: naturalnych procesów materiału, z którego wykonany jest Towar, oświetlenia. Ponadto zważając na charakter i materiał użyty do produkcji Towaru mogą wystąpić niewielkie różnice w zakresie np. koloru czy też tekstury. Różnice wynikające z okoliczności wskazanych nie stanowią podstawy do reklamacji, niemniej nie ogranicza to prawa do odstąpienia od umowy. 

6.     W przypadku Towarów pozłacanych bądź posrebrzanych, które to Towary są jedynie pokryte wskazaną powłoką materiału szlachetnego, sprzedawca oświadcza zgodnie z tym, co przedstawione jest w §3 ust. 2 Regulaminu, że zgodnie z naturą i właściwościami tego rodzaju Towarów, naturalnym i typowym procesem jest ścieranie się tzn. utrata powłoki przez tego rodzaju Towar. Naturalnym i typowym, zgodnym z wiedzą powszechną jest to, że tego rodzaju Towary podatne są na wszelkiego rodzaju odbarwienia, utratę koloru, odpryski powłoki czy też częściowe bądź całkowite przetarcia. Wszelkie powyżej wskazane zdarzenia, których powstanie będzie miało miejsce po upływie 1 roku nie będzie stanowiło niezgodności Towaru z Umową Sprzedaży na podstawie Aktów Prawnych, przez co roszczenia wynikające z Reklamacji nie będą mogły być uznane. 

7.     Roszczenia przysługujące Konsumentowi:

a.     W pierwszej kolejności - wymiany na Towar wolny od wad bądź naprawy.

b.     Oświadczenie o obniżeniu Ceny lub odstąpienia od Umowy Sprzedaży, zgodnie z Aktami Prawnymi w następujących okolicznościach: 

                                                i.     w przypadku, gdy niezgodność towaru z umową jest istotna 

                                               ii.     gdy Sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową 

                                             iii.      gdy brak zgodności towaru z umową występuje nadal, pomimo że sprzedawca próbował już doprowadzić towar do zgodności z umową.

                                             iv.     gdy sprzedawca nie doprowadził do zgodności Towaru z Umową Sprzedaży.

 

8.     Sprzedawca zobowiązuje się ustosunkować do roszczenia Kupującego w terminie 14 dni roboczych  od dnia dostarczenia mu Towaru.

a.     W przypadku Kupującego będącego Konsumentem, brak ustosunkowania się do roszczenia w terminie 14 dni roboczych  jest tożsamy z uwzględnieniem roszczenia Konsumenta. 

9.     Odpowiedź na roszczenie reklamacyjne wydawana jest w formie Elektronicznej na adres e-mail, z którego roszczenie zostało wysłane, bądź adres e-mail wskazany w formularzu reklamacyjnym.

10.  Jeżeli Kupujący jest Konsumentem, Sprzedawca zobowiązuje się pokryć koszty naprawy/wymiany oraz wysyłki Towaru na adres wskazany przez Kupującego. 

11.  Sprzedawca w celu właściwej oceny roszczenia Kupującego odbiera za pośrednictwem firmy kurierskiej Towar na swój koszt. 

12.  W razie nie uznania roszczenia Reklamacyjnego, czyli sytuacji, w której Sprzedawca po rozpatrzeniu stanu sprawy uzna, że roszczenie jest niezasadne, odsyła Towar będący przedmiotem Umowy Sprzedaży na koszt Kupującego w tym też Kupującego będącego Konsumentem. Kupujący wskutek nieuwzględnienia roszczenia reklamacyjnego zobowiązany jest do zwrotu kosztów związanych z dostarczeniem produktu do Sprzedawcy. 

13.  Konsument posiada poniżej wskazany wachlarz możliwości pozasądowego rozpatrzenia reklamacji:

a.     Wykorzystanie stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 Ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.

b.     Wystąpienie zgodnie z art. 36 Ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z  wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.

c.      Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może także, zgodnie z dyspozycją Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r.  skorzystać  z złożenia skargi za pośrednictwem platformy internetowej ODR (ONLINE DISPUTE RESOLUTION) dostępnej pod adresem ec.europa.eu/consumers/odr

14.  W razie braku porozumienia w drodze polubownego rozpoznania sprawy, ewentualne postępowanie sądowe zostanie rozstrzygnięte przez właściwy na podstawie ogólnej właściwości wynikającej z ustawy Kodeks Postępowania Cywilnego.

15. Kupujący zobowiązuje się odesłać Towar na Adres: 

Dwa Głosy

Amelia Majchrzak

Mierzyn 13D, 97-340 Rozprza

Sprzedawca zaleca dokonanie tego za pomocą firm kurierskich umożliwiających śledzenie przesyłki.

 

§10 Odstąpienie od Umowy Sprzedaży

1.     W przypadku Kupującego będącego Konsumentem, który zawarł Umowę Sprzedaży, posiada on prawo do odstąpienia od niej w terminie 14 dni, bez podania przyczyny. 

2.     Powyżej określone prawo, zgodnie z art. 38 Ustawy o Prawa Konsumenta, nie będzie przysługiwało względem produktów Prefabrykowanych, tzn. gdy Towar został stworzony na podstawie specyfikacji Kupującego lub Towar służy zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

3.     W celu odstąpienia od umowy Kupujący składa oświadczenie o odstąpieniu od umowy, które dostępne jest TUTAJ. Oświadczenie winno być wypełnione danymi rzeczywistymi oraz własnoręcznie podpisane. 

4.     W celu zachowania 14 dniowego terminu na odstąpienie od umowy wymagane jest wysłanie oświadczenia w owym terminie. Znaczenie będzie mieć data nadania u przewoźnika. 

5.     Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno być umieszone w paczce wraz z Towarem stanowiącym przedmiot Umowy Sprzedaży. 

6.     Sprzedawca zobowiązuje się zwrócić sumę stanowiącą cenę zapłaconą przez kupującego w terminie 14 dni od daty doręczenia Towaru.

7.     Sprzedawca dokona zwrotu sumy pieniędzy w tą samą metodą płatności jaka została wykorzystana do zapłaty, lub gdy inaczej postanowiono za uprzednim porozumieniem z Kupującym. 

8.     Konsument ponosi jednak odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zakupionego Towaru, do którego doszło w skutek wykorzystania go w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech, czy też właściwości. Wobec tego Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dochodzenia odszkodowania za realnie poniesione straty w związku z doprowadzeniem Towaru do stanu z chwili zawarcia umowy; rozumieć przez to należy wszelkiego rodzaju czyszczenia, naprawy czy też naprawy opakowania, które zostały spowodowane niezgodnym z naturą procesu badania przez Konsumenta właściwości Towaru postępowaniem.

9.  Kupujący zobowiązuje się odesłać Towar na Adres: 

Dwa Głosy

Amelia Majchrzak

Mierzyn 13D, 97-340 Rozprza

Sprzedawca zaleca dokonanie tego za pomocą firm kurierskich umożliwiających śledzenie przesyłki.

 

§11 Karty Podarunkowe

1.     Karta podarunkowa dostępna jest jedynie w formie wirtualnej i umożliwia zapłatę za Zamówienie.

2.     Karta podarunkowa nie jest środkiem płatniczym w rozumieniu przepisów Aktów Prawnych 

3.     Karta podarunkowa zostaje wysłana na adres e-mail wskazany w zamówieniu.

4.     Do zakupu Karty Podarunkowej wykorzystane mogą być metody płatności opisane w niniejszym regulaminie

5.     Karta podarunkowa jest dokumentem wydawanym na okaziciela, wobec tego Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za nieuprawnione, tj. niezgodne z intencją Kupującego Kartę podarunkową jej wykorzystanie. 

6.     Karta podarunkowa nie podlega wymianie na gotówkę bądź inne środki płatnicze. 

7.     Karta podarunkowa nie może być anulowana.

8.     W razie dokonania Zamówienia za pomocą Karty Podarunkowej, w razie ewentualnego odstąpienia od Umowy Sprzedaży, równowartość Ceny zostanie przekazana na Kartę Podarunkową 

9.     Karta podarunkowa może być wykorzystana w okresie 3 lat od daty jej wydania. 

10.  Kupujący ma prawo złożyć Reklamacje dotyczącą Karty Podarunkowej m.in., gdy następuje niezgodność Karty podarunkowej np. jej wartości z umową. Sprzedawca zobowiązuje się niezwłocznie rozwiązać ewentualne problemy, nie później niż w terminie 14 dni. 

11.  Karta podarunkowa może być wielokrotnie użyta niemniej wartość użyć nie może przekroczyć kwoty na którą została zakupiona 

 

 

§12 Ochrona Danych Osobowych

Państwa Dane Osobowe przekazana Sprzedawcy przetwarzane są zgodnie z Polityką Prywatności znajdującą się w TUTAJ.

 

§13 Usługi Elektroniczne

1.     Usługodawca świadczy następujące usługi elektroniczne:

a.     Newsletter

b.     Konto Kupującego

c.     Zawieranie Umów Sprzedaży 

d.     Powiadomienie o dostępności Towaru

e.     Aktywacja Karty Podarunkowej 

f.      Prowadzenie Koszyka

g.     Powiadomienie o opuszczeniu Koszyka - przerwanie realizacji zakupu.

2.     Świadczenie wyżej wskazanych usług jest nieodpłatne. 

3.     Sprzedawca zastrzega prawo do zamieszczania reklam na stronie sklepu internetowego jako jego części.

4.     Umowy o świadczenie usług elektronicznych zawierane są odpowiednio na czas nieoznaczony w przypadku: Newslettera, Konta Kupującego oraz na czas oznaczony w przypadku: Prowadzenia Koszyka, Aktywacji Karty Podarunkowej, Zawierania Umów Sprzedaży oraz Powiadomienia o dostępności Towaru. 

5.     Usługobiorca zobowiązuje się do następującego:

a.     Przestrzegania dobrych obyczajów związanych z korzystaniem z usług mu udostępnionych. 

b.     Niezamieszczania treści niezgodnych z prawem.

c.     Wskazywania, jeżeli to wymagane, danych zgodnych z stanem rzeczywistym.

6.     Newsletter:

a.     Skorzystanie z usługi Newsletteru przez Usługobiorcę jest bezpłatne oraz dobrowolne.

b.     Dane podane przez Usługobiorcę w celu korzystania z tej usługi zostaną wykorzystane zgodnie z polityką prywatności sklepu. 

c.     Umowa o świadczenie tej usługi zawarta jest na czas nieoznaczony.

d.     Newsletter jest usługą polegającą na cyklicznym wysyłaniu przez Sprzedawcę e-maili zawierających treści stanowiące reklamy.

e.     Usługobiorca może w każdej chwili wypowiedzieć Umowę o świadczenie usługi Newsletteru poprzez kliknięcie w link dezaktywacyjny zawierany w każdorazowym e-mailu wysyłanym przez Usługodawcę. Innym sposobem będzie kontakt z Usługodawcą w celu wyrażenia oświadczenia o odstąpieniu pod adresem e-mail wskazanym w danych kontaktowych.


§14 Reklamacje związane z Usługami Elektronicznymi

1.     Reklamacje mogą dotyczyć każdej z usług elektronicznych świadczonych przez Usługodawcę. 

2.     Reklamacje podlegają złożeniu na adres e-mail wskazany w danych kontaktowych sklepu.

3.     Usługodawca zobowiązuje się rozpatrzeć reklamację w terminie 14 dni od daty jej nadesłania.

4.     Usługobiorca zobowiązuje się w miarę możliwości jak najdokładniej opisać stan faktyczny sprawy oraz wskazania wadliwości usługi przez niego korzystanej; w razie powstania niejasności faktycznych Usługodawca może kontaktować się z Usługobiorcą w celu ich wyjaśnienia. 

 

§15 Warunki i tryb rozwiązywania umów o Usługi Elektroniczne

1.     Wypowiedzeniu mogą podlegać tylko umowy o świadczenie usług elektronicznych zawartych na czas nieoznaczony, tj. Konto Kupującego oraz Newsletter. 

2.     Procedura wypowiedzenia umowy o Newsletter została przedstawiona w §13 ust. 6 pkt e. niniejszego regulaminu. 

3.     Procedura wypowiedzenia umowy o świadczenie usługi elektronicznej Konta Kupującego polega na złożeniu stosownego oświadczenia woli na adres e-mail wskazany w danych kontaktowych sklepu. 

4.     Usługodawca może także wypowiedzieć jakąkolwiek umowę o świadczenie usług zawartą na czas nieoznaczony ze skutkiem natychmiastowym w razie postępowania przez Usługobiorcę w sposób sprzeczny z zasadami dobrego postępowania, bądź gdy narusza on §13 ust. 5 niniejszego regulaminu.

5.     Strony mogą rozwiązać umowę za porozumieniem stron w każdym czasie.

 

§16 Własność Intelektualna

1.     Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej sklepu stanowią przedmiot ochrony gwarantowanej przez prawa autorskie. Stanowią one własność: Amelii Majchrzak, prowadzącej działalność gospodarczą pod firmą: „Amelia Majchrzak” z siedzibą w Mierzynie 97-340, pod adresem: Mierzyn 13D, numer identyfikacyjny NIP 7712918608, REGON 521613707.

2.     Jakiekolwiek wykorzystanie treści bez uzyskania uprzedniej zgody Sprzedawcy stanowią delikt w rozumieniu Aktów Prawnych oraz Prawa Rzeczpospolitej Polski, co skutkować może odpowiedzialnością cywilną, jak i karną.

 

§17 Postanowienia Końcowe

1.     Umowa Sprzedaży zawierana jest zgodnie z prawem Rzeczpospolitej Polskiej. 

2.     W razie niezgodności treściowej niniejszego Regulaminu z prawem, zastąpieniu przepisami Prawa podlega jedynie określony paragraf bądź ustęp zachowując w mocy pozostałe jego postanowienia. 

3.     Regulamin wchodzi w życie z dniem : 7.03.2025r.